Ulotki reklamowe – czy drukarnia pomoże w projektowaniu?

Brak projektu graficznego ulotki, wizytówki, plakatu czy innego nośnika reklamowego to dzisiaj żadna przeszkoda w jego realizacji. Klienci, którzy przychodzą do drukarni jedynie z własnym pomysłem, na pewno nie odejdą z kwitkiem. Pomoc świadczą im bowiem doświadczeni graficy, którzy opracują im indywidualny projekt dopasowany do potrzeb klienta oraz jego wymagań.

Różnica w czasie realizacji

Zdecydowana większość klientów wysyła do drukarni własne projekty opracowane osobiście lub przez zatrudnionych grafików. Skraca to znacznie czas oczekiwania na realizację druku, ponieważ drukarnia od razu wykonuje usługę na podstawie dostarczonych plików. To samo dotyczy też projektów utworzonych za pomocą specjalnego kreatora, w którym to klient sam tworzy grafikę do wydruku. Jednak gdy ulotki reklamowe mają zostać dopiero zaprojektowane przez grafików na podstawie wytycznych klienta i ma się tym zająć sama drukarnia, czas realizacji zlecenia może się nieco wydłużyć.

Co zaprojektują graficy w drukarni?

W zasadzie nie ma ograniczeń dotyczących tego, w czym mogą pomóc graficy w drukarni K2 Print. Obecnie jednak najczęściej projektują oni na zlecenie klientów:

– wizytówki

– ulotki cięte i składane

– banery reklamowe

– kalendarze ścienne

– roll-upy reklamowe (rozkładane)

– teczki i plakaty

Wszystkie inne projekty wymagają zwykle o wiele większej wiedzy na temat działalności firmy oraz dokładniejszego przedstawienia swojej wizji przez klienta. Związane są również ze znacznie większym zaangażowaniem czasowym ze strony grafików, co przekłada się analogicznie na wyższe koszty.

Bezproblemowa realizacja

Wykonywanie projektów graficznych ulotek to wbrew pozorom prosty proces odbywający się całkowicie online. Klient opisuje swoją wizję ulotki jak najdokładniej, określając przede wszystkim kolorystykę oraz treść zawartą z obu jej stron. Na tej podstawie grafik opracowuje wstępny projekt, który przesyła do konsultacji, a potem wprowadza poprawki wymienione przez klienta. Gotowy projekt zostaje przekazany do działu druku i realizowany w odpowiedniej liczbie egzemplarzy.

Kompleksowe rozwiązanie

Pomoc w projektowaniu szablonów graficznych pod druk ulotek nie jest niczym niezwykłym i wyjątkowym w branży poligraficznej. Wręcz przeciwnie, taka usługa dostępna w drukarniach świadczy o coraz większej kompleksowości. Klient może bowiem w jednym miejscu przeprowadzić cały profes druku, począwszy od zaprojektowania aż do wykonania. Połączenie tych dwóch usług pozwala też na oszczędności finansowe, co nie pozostaje bez znaczenia zwłaszcza dla małych przedsiębiorców.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *